PSdeG y BNG han echado mano de afiliados y ex altos cargos -la mayoría del bipartito- para completar sus listas de candidatos a consejeros en Caixa Galicia y Caixanova, según el reparto pactado por los tres grupos.

El PSdeG, al que le corresponden 13 representantes en Caixa Galicia ha elegido a Pancho Candela (histórico del socialismo gallego y ex concejal de Santiago), a Jacinto Parga (ex presidente de Portos de Galicia) o al ex presidente del Puerto de Ferrol, Amable Dopico. Para Caixanova, entre otros, un ex asesor de Emilio Pérez Touriño durante el bipartito, el profesor universitario Baltasar González Manzano o históricos del socialismo como la médico Mercedes Castro.

El BNG, con cinco representantes en Caixanova y seis en Caixa Galicia recupera cuatro altos del bipartito, como María Xesús López Escudeiro (ex delegada provincial de Cultura), Emilio Nogueira (ex secretario xeral de Industria), Anxo Calvo (ex director xeral de Industria o Alberte Souto (ex secretario xeral de Medio Rural) y un ex diputado, Fernando Blanco Parga.