O boicot aos productos cataláns

05.10.2017 | 01:19

Hai tempo que países como Marrocos ou México se separaron de España, e outros como China, Tailandia, India ou Bangladesh, nunca foron españois.

Sen embargo, as mesmas persoas que boicotean os produtos cataláns baixo o insostible argumento de que se queiran separar de España, non dubidan en mercar, por baratos, os pantalóns, camisetas ou abrigos procedentes de China, Marrocos, México, Tailandia, India ou Bangladesh.

Que mulleres e nenos traballen xornadas de 10, 12 ou 14 horas, por un salario vergoñento, que non lles chega nin para malvivir, para que nós merquemos camisetas e mais camisetas a 4 euros, si que é un motivo real de boicot; e non a suposta afrenta dos cataláns por querer decidir se seguen ou non seguen formando parte do Estado español.

Así somos de influenciables!

LA OPINIÓN publica opiniones de sus lectores, así como réplicas y sugerencias de interés general que sean respetuosas hacia las personas e instituciones. Las cartas pueden ser enviadas a LA OPINIÓN por vía postal (C/ Franja 40-42 15001 A Coruña), por fax (981 217 401) o por correo electrónico/cartasaldirector@laopinioncoruna.com). Deben tener como máximo 20 líneas e incluir nombre, apellidos, DNI, domicilio y teléfono de contaco. LA OPINIÓN se reserva el derecho a extractarlas.

Cláusula Legal: LA OPINIÓN A Coruña S. L. (C/ Franja, 40-42, 15001, A Coruña), le informa que sus datos de carácter personal facilitados en este formulario de cartas al director, serán incorporados a nuestros ficheros y tratados automatizadamente. De acuerdo a la L.O.P.D. 15/1999 (Ley Orgánica de Protección de Datos), vd. podrá ejercer su derecho de acceso, rectificación, cancelación y oposición conforme a dicha ley. El titular de los datos se compromete a comunicar por escrito a la compañía cualquier modificación que se produzca en los datos aportados.

Compartir en Twitter
Compartir en Facebook

Noticias relacionadas

Enlaces recomendados: Premios Cine